Odpowiedzi

2010-02-02T17:18:46+01:00
Pewnego razu gdy wracałam ze szkoły , przytrafiła mi się niesamowita przygoda.
Było bardzo ciepło.
Gdy byłam już w polowie drogi ujrzałam , że pewien krzak się trzęsie.
w pierwszym momencie bardzo się przestraszyłam.
podeszłam bliżej i ujrzałam małego kotka.
Wzięłam go do domu i zaopiekowałam się nim.; ]
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T17:18:47+01:00
Wczotaj postanowiłam iść z koleżanką do sklepu.
Bardzo mi sie nudziło w domu. Zadzwoniłam do niej , a ona sie zgodziła.
Siedząc na ławce w manufakturze zauważyłam że pewna kobieta upaa na podloge i zaczyna wydawać dziwne dzwięki. Zadzwoniłem na pogotowie. NMaszczęście szybko przyjechali, a my wróciłyśmy do domu.
Opowiadając mamie o tym zdarzeniu byłam z siebie dumna :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T17:19:09+01:00
Nadszedł ranek. Wschodzi słońce. W domu trwają przygotowania do moich urodzin. Wszyscy starają się pomagać, żeby wypaść jak najlepiej. Mama szykuje poczęstunek i dyktuje co maja robić.
Nagle do drzwi pukają pierwsi goście. Następnie dochodzą pozostali. Zaczyna się zabawa. Trochę czasu siedzieliśmy przy stole częstując się posiłkiem. Włączyłem płytę z horrorem. Był on bardzo straszny. Pod koniec gdy wszyscy są wpatrzeni w ekran zza ściany jakby wszedł duch. Wybiegamy z pokoju przestraszeni. Okazuje się, ze to był tylko żart mojego taty.
Trochę jeszcze posłuchaliśmy muzyki. Przyjaciele rozchodzą się do domu. Zapanowała cisz.



3 5 3