Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T17:18:12+01:00
Rośliny nagonasienne to inaczej rośliny nagozalążkowe.Charakteryzują się tym,że są to zazwyczaj rośliny lądowe,organ żeński,jest organem rozrodczym,nazywa się ,,kwiat żeński" .
Rośliny nagozalążkowe nie są okryte tkankami,czy organami .

Jeśli chciałabyś więcej informacji na team tych roślin to pisz na priv.! : )
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T17:20:59+01:00
GROMADA
NAGONASIENNE
(PINOPHYTA, CONIFEROPHYTA)
ang. CONIFERS
Inne nazwy: nagozalążkowe




Klasy:
Benetytowe
Sagowcowe
Miłożębiowe
Gniotowe
PAPROCIE NASIENNE
KORDAITOWE
IGLASTE


3 3 3