Równania. x//

-24 + x = 13

4, 6 + x = 1,8

x - 2,2 = 7,4

1,25 - x = = 2,5

6 + x = 54

2 x + 3 = 7


Jedno już rozwiązałam i chciałabym żeby ktoś mi sprawdził.
17y + 28 = 19y + 27 |-19y
17 y - 19y + 28 = 27
-2y + 28 = 27 |-28
-2y = 27 - 28
-2 y = -1 | :(-2)
y = 0,5

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:20:18+01:00
1.
-24 + x = 13
x=37

2.
4, 6 + x = 1,8
x=2,8

3.
x - 2,2 = 7,4
x= 9,6

4.
1,25 - x = = 2,5 ?

5.
6 + x = 54
x=48

6.
2 x + 3 = 7
2x=4 |:2
x=2

7.
17y + 28 = 19y + 27
y= 0,5
Dobrze rozwiązałeś

1 5 1
2010-02-02T17:21:02+01:00
-24 + x = 13
x=13+24
x=37

4, 6 + x = 1,8
x=1,8-4,6
x=-2,8

x - 2,2 = 7,4
x=7,4+2,2
x=9,6

1,25 - x = = 2,5
-x=2,5-1,25
-x=1,25/:(-1)
x=-1,25


6 + x = 54
x=54-6
x=48


2 x + 3 = 7
2x=7-3
2x=4/:2
x=2



Dobrze rozwiązałaś ;)