Odpowiedzi

2010-02-02T17:18:52+01:00
Czasami może przetworzyc sie w miłosć.
Zwierzyć się w przyjazni można.
mam nadzieje że pomogłam xd
9 1 9
2010-02-02T17:21:00+01:00
Przyjaźń to bardzo ważne uczucie. Myślę, że ma wielkie znaczenie w moim życiu. Przyjaciołom mogę się zwierzać, poradzić o każdej porze dnia.Lubię z nimi przebywać, śmiać się,rozmawiać. Bez nich życie byłoby straszne.
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:32:18+01:00
Tak naprawdę to przyjaźń pełni dużą rolę w moim życiu. Przyjaźń to coś najpiękniejsze co mnie się kiedykolwiek w moim życiu zdarzyło.Życie bez przyjaźni jest nudne,przykre i w ogóle bez sensu.Gdy mam przyjaciela lub przyjaciółkę to mogę się zwierzać, mogę też zrzucić wszystkie moje smutki,a to naprawdę przynosi ulgę.
13 3 13