Potrzebne kilka nazwisk i imion (Jak sie nazywają):
1.Marszałek woj. wielkopolskiego
2.Wojewoda wielkopolski
3.Bórmistrz Kępna (woj.wielkopolskie)
4.Przewodniczący rady powiatu Kępińskiego
5.Prezydent Poznania
6.Starosta Kępiński
7.Przewodniczący rady gminy trzcinica

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:26:28+01:00
1.Marek Woźniak
2.Piotr Florek
3.Krzysztof Rudziński
4.Franciszek Trąpczyński
5.Ryszard Grobelny
6.Jerzy Trzmiel
7.Zdzisław Mikołajczyk
2010-02-02T17:28:59+01:00
1.Marek Woźniak
2.Piotr Florek
3.Piotr Psikus
4.Wacław Cierpnik
5.Ryszard Grobelny
6.Jerzy Trzmiel
7.Antoni Drzyzda