Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:22:24+01:00
Butla tlenowa: W górach powietrze jest tak rozrzedzone, że nie da się oddychać, więc oddychają dzięki butlom.
czekan i raki: dzięki nim można bardzo dobrze i sprawnie poruszać się po śniegu.
puchową kurtkę i ciepłe rękawice: jest bardzo zimno i dzięki ubiorowi człowiekowi jest cieplej
okulary lodowcowe: od lodu i śniegu odbija się słońce, co jest bardzo niekorzystne i nieprzyjemne dla oczu. okulary chronią i zapewniają komfort i wygodę.
2 5 2
2010-02-02T17:25:44+01:00
Butla tlenowa - powietrze w górach jest zbyt ostre i nie da się nim oddychać.
Czekan oraz raki - do pomocy żeby się swobodnie wspinac i jako asekuracje.
Kurtkę i rękawiczki - no to wiadomo żeby się nie odmrozić albo zamarznąć
okulary lodowcowe - chronią przed odbijającym się słońcem i zapewniając lepsza widoczność
2 5 2
2010-02-02T17:26:59+01:00
Butle tlenową- w górach jest bardzo wysokie ciśnienie, więc nie mógł by oddychać
czekan i raki- do wspinania się
kurtke i rekawice-jest tam bardzzo niska temp.
okulary lodowcowe- w górach słońce odbija się od śniegu , może nam uszkodzić wzrok.


:) Liczę na naj :) i pozdrawiam :)
2 5 2