Odpowiedzi

2010-02-02T17:24:45+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Trójkątnego krawędzie 9 ściany 5 wierzchołki 6
pięciokątnego krawędzie 15 ściany 7 wierzchołki 10
ośmiokątnego krawędzie 24 ściany 10 wierzchołki 16
29 3 29
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:27:47+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) graniastosłup trójkątny: 9 krawędzi, 6 wierzchołków, 5 ścian
b) graniastosłup pięciokątny: 15 krawędzi, 10 wierzchołków, 7 ścian
c) graniastosłup ośmiokątny: 24 krawędzi, 16 wierzchołków, 10 ścian
63 4 63