Wymyślcie jakieś Hasło reklamujące Bezpieczny internet...! Plis jak najszybciej bo to na jutro ;]....!

I jak byście mogli napisać do tego hasła jakąś jeszcze historyjkę wymyśleć do wtedy uznam za najlepszą...!

Prosiak jak najszybciej...;***

Z góry DZIĘKUJE :**
I nie ściągać z internetu bo już wszystko sprawdzałam i poprostu rozpoznam..;O

3

Odpowiedzi

2010-02-02T17:38:49+01:00
Hasło:PAMIĘTAJ INTERNET BYWA NIEBEZPIECZNY!!!
historyjka: pewnego razu Kasia jak co dzień siadała przed komputer nic i nikt nie mógł jej od niego wtedy odciągnąć nieliczyły się lekcje,zdrowie ...powoli zamykała się w wirtualnym świecie już nawet nigdzie nie wychodziła ze znajomymi przecież mogła porozmawiać z nimi w sieci .Nie stety to nie było dobre rozwiązanie .Rozmawiała z ludźmi których nie zna ale łączyły ich wspólne zainteresowania .W internecie rozwiązywała swoje problemy.Od jakiegoś czasu szczególnie dobrze rozmawiało się jej z pewnym chłopakiem no i wiadomo co było dalej spotkała się z nim a on niebył tym za kogo się podawał i ojej zaskoczenie on chciał ją wykorzystać!no ale wszystko dobrze się skończyło a Kasia zrozumiała że o wiele przyjemniej jest spotkać się z przyjaciółmi w realu i że nigdy nie należy podawać nieznajomym swoich danych

uff
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:52:34+01:00
Anita Siedzała na naszej-klasie. Weszła w wyszukiwarkę znajomych. Znalazła przystojnego 16-latka. Napisała do niego. Bardzo dobrze dogadywała się z Kubą bo tak miał na imię. Okazało się że mieszkają kilkanaście kilometrów od siebie. Postanowili się spotkać. Gdy Anita przyszła w umówione miejsce - park. Nagle podszedł do niej jakiś mężczyzna. Miał na oko 30 lat. Powiedział jej że Kuba trochę się spóźni i kazał mu się nią zaopiekować.Zaproponował pójście gdzieś w miłe miejsce. Ona się zgodziła. Gdy szli drogą i nikogo nie było widać facet zaczął szarpać Anitę. Ona zaczęła krzyczeć. Dobrze że usłyszał ją policjant. Okazało się że ten facet pod pseudonimem Kuba był groźnym przestępcom. Anita nigdy już ni popełniła takiego błędu.

Bezpiecznie z internetu korzystaj!
Nie rób sobie kłopotów i coś z życia zyskaj !


6 4 6
2010-02-02T18:51:36+01:00
Biezpieczny internet to bezpieczna przyszłosc!!!

historyjke niestety musisz sobie wymuślic sorry
6 3 6