Odpowiedzi

2009-10-06T18:03:54+02:00
A) x√3=3 | : √3
x= 3/√3
x= 3/√3*√3
x= 3√3/3
x= √3

b) 5x√2= 8 | : √2
5x= 8/√2*√2
5x= 8√2/2
5x= 4√2
x= 4√2/5

c) x√3/2=9 | *2
x√3=18
x= 18/ √3*√3
x= 18√3/3
x= 6√3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T18:22:30+02:00
A) x√3=3 | : √3
x= 3/√3
x= 3 * √3 /√3*√3
x= 3√3/3
x= √3

b) 5x√2= 8 | : √2
5x= 8 * √2 / √2*√2
5x= 8√2 / 2
5x= 4√2 /:5
x= 4√2/5

c) x√3 / 2 = 9 | *2
x√3 = 18 |:√3
x=18/√3
x= 18 * √3 / √3*√3
x= 18√3/3
x= 6√3

d) x√6=√3 | :√6
x= √3/6
x=√½