A)Czy , Twoim zdaniem , warto chodzić do kina? Sformułuj pięć argumentów uzasadniających udzieloną przez ciebie wypowiedż.


b)Wymień przynajmniej trzy formy porozumiewania się za pośrednictwem internetu.Jakie są wady i zalety tych sposobów komunikowania się?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:35:30+01:00
A. moim zdaniem bardzo warto chodzić do kina ponieważ:
- można obejrzeć dużo ciekawych filmów,
- kina 3D dają wielkie wrażenia,
- kiedy to są filmy np. po angielsku z napisami można podszkolić język lub sprawdzić jak się go umie
- niektóre filmy pokazują pewne przesłana, które maja nam pomoc
- można sie zachwycać ścieżkami dźwiękowymi i grafiką
14 4 14
2010-02-02T17:38:05+01:00
A)

1)Warto chodzić do kina ,ponieważ można się czegoś przy tym nauczyć
2)Warto chodzić do kina ,ponieważ można się rozluźnić,np. po szkole
3)Warto chodzić do kina ,ponieważ mozna poprawić humor
4)Warto chodzić do kina ,ponieważ można obejżeć film ,który bardzo pragnęłam zobaczyć
5)Warto chodzić do kina ,ponieważ można doznać wielu wrażeń
9 2 9