Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:34:41+01:00
Bogaty ideał.
Mądry.
uczciwy.
Ładnie spiewający
Ideał urody
Ładnie sie wypowiadający
nieżle ubrany
Mający projektantów z najwyższej półki
Wolny
Mający wille za miastem czy na wsi z czystym powietrzem
2010-02-02T17:40:46+01:00
Współczesny idol powinien dawać dobry przykład młodszym, którzy stawiają go sobie za wzór. Jego czynny powinny nie być udawane i czynione na pokaz. Powinny być czynami, które są szczere i płyną prosto z serca. Nasz idol powinien mieć piękne wnętrze. Ulubieniec wielu powinien być bardzo kulturalny i nie używać niecenzuralnych słów. Życie idola wielu nastolatków stawia przed nim wiele przeszkód. Pomimo to powinien pokazywać młodym ludziom, że zawsze z każdej sytuacji jest jakieś wyjście. Idol powinien iść przez życie z podniesiona głową i powinien znosić krytykę kierowaną pod jego adresem. Według mnie we współczesnych czasach brak jest takich ludzi, którzy nadawaliby się na naszego idola. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś pojawi się taki ktoś, kto będzie przykładem i wzorem dla nas.
1 5 1