Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T17:37:17+01:00
Drogi palaczu

palenie szkodzi zdrowiu wiec pal jak najzadziej 1 papieros skróca zycie o 3 sekundy. rówierz szkodzi osobom nie palącym wiec nie pal przy niepalacych

z powaga ......
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T21:51:56+01:00
Sz. Panie palaczu sulechów 1.02.10
Zauważono jak pan pali przy osobach nie palących i w tej sprawie mam do pana prośbę.
Palenie nie szkodzi jedynie panu nale i ludziom w pana pobliżu bo dym od papierosów niszczy im nieodwracalnie płuca. Sam zapach tej używki doprowadza niepalących do szału i obrzydzenia i tu moja prośba o to aby Pan nie palił w obecności niepalących.
Serdecznie proszę o zmianę zwyczajów .
Z poważaniem Darek
2 5 2