Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:35:55+01:00
Zło, które czynimy zawsze do nas wraca. Nie należy być zachłannym, przebiegłym i cwanym, gdyż ktoś może zachować się tak samo wobec nas.
2 4 2
2010-02-02T17:39:11+01:00
Morał wynikający z utworu ,,Czapla, ryby i rak" brzmi: ,, Kto pod kim dołki kopie, sam w nie wpada". Oznacza to, że zło, które uczyniłeś komuś, kiedyś spotka i Ciebie. Więc nie należy postępować cwanie, przebiegle wobec innych, ponieważ ktoś może nam się odpłacić tym samym.