Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:41:16+01:00
Ania była miłą osóbką choć zdażało się jej byc bardzo denerwującą.Jednak uważam że chciałą bym mieć taką przyjaciółkę ja Ania.
a reszte to napisz jej zalete i przyklad z ksiazki i tez wady zrob tak a uzbiera ci sie wiecej niz 10 zdan ja tak zawsze robie poecam
2010-02-02T17:46:34+01:00
,,Ania z zielonego wzgórza" napisana przez .......... Na początku wydawała mi się nudna. Przeczytałam ją bardzo chętnie pomimo tego że zraziłam się do niej na początku. Cieszę się że, mogłam ja przeczytać ponieważ dużo uczę z jej treści. Poznaje świat z innej perspektywy. Ta książka wydaje się dla mnie najpiękniejszą i wartą przeczytania. Jej sceneria i akcje wydarzeń są przepiękne w żadnej książce takiej jeszcze nie spotkałam. Moim zdaniem ta lektura powinna być czytana przez (uczniowie) najbliżej paręnaście lat. Bardzo polecam ją swoim znajomym oraz innym czytelnikom. Pamiętajcie warto poświęcić chwilę czasu i ją przeczytać. Gwarantuje niezapomniane emocje. Gdybym miała ocenić tą książkę w skali od 1 do 10 wybrała bym 10!.