Wstaw kropki i przecinki do poniższego tekstu.
Uzasadniam tym iż dom ten nabyłem 29.07.2009 r na własność Natomiast o zaległości dowiedziałem się w styczniu 2010 r i nie jestem w stanie zapłacić tej kwoty ponieważ wynagrodzenie które otrzymuję za pracę jest niewielkie Ledwie wystarcza na przeżycie a mam na utrzymaniu żonę i dwojga dzieci. Bardzo proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby Z góry bardzo dziękuję

3

Odpowiedzi

2010-02-02T17:41:25+01:00
Uzasadniam tym ,iż dom ten nabyłem 29.07.2009 r. na własność. Natomiast o zaległości dowiedziałem się w styczniu 2010 r. i nie jestem w stanie zapłacić tej kwoty ,ponieważ wynagrodzenie, które otrzymuję za pracę jest niewielkie. Ledwie wystarcza na przeżycie, a mam na utrzymaniu żonę i dwojga dzieci. Bardzo proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby. Z góry bardzo dziękuję.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T17:41:28+01:00
Uzasadniam tym, iż dom ten nabyłem 29.07.2009 r. na własność. Natomiast o zaległości dowiedziałem się w styczniu 2010 r. i nie jestem w stanie zapłacić tej kwoty, ponieważ wynagrodzenie które otrzymuję za pracę jest niewielkie. Ledwie wystarcza na przeżycie, a mam na utrzymaniu żonę i dwojga dzieci. Bardzo proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby. Z góry bardzo dziękuję.
1 5 1
2010-02-02T17:42:02+01:00
Uzasadniam tym, iż dom ten nabyłem 29.07.2009 r. na własność. Natomiast, o zaległości dowiedziałem się w styczniu 2010 r. i nie jestem w stanie zapłacić tej kwoty, ponieważ wynagrodzenie, które otrzymuję za pracę jest niewielkie. Ledwie wystarcza na przeżycie a mam na utrzymaniu żonę i dwojga dzieci. Bardzo proszę, o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby. Z góry bardzo dziękuję.