Mam 2 zadania:
1. wyszukaj synonimy słowa : autor
2.dopasuj wyrazy z lewej kolumny do wyrazów z prawej, aby powstały wyrażenia stanowiące całość znaczeniową:
zwrot literacka
punkt pośrednia
wątek przemyślana
charakterystyka pierwszoosobowa
świat akcji
fikcja kulminacyjny
idea główny
kompozycja przedstawiony
narracja realistyczny
opis utworu


Z góry dziękuję. I szybko odpiszcie potrzebuję to na jutro!!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:48:01+01:00
1. twórca, pisarz

2. zwrot akcji
punkt kulminacyjny
narracja pierwszoosobowa
świat przedstawiony
wątek główny
fikcja literacka
charakterystyka pośrednia
opis realistyczny
kompozycja przemyślana
idea utworu


2010-02-02T17:48:42+01:00
1. autor- założyciel, twórca

2. zwrot akcji
punkt kulminacyjny
wątek główny
charakterystyka pośrednia
świat przedstawiony
fikcja literacka
idea utworu
kompozycja przemyślana
narracja pierwszoosobowa
opis realistyczny
2010-02-02T17:49:28+01:00
Autor- literat,pisarz, twórca.


zwrot akcji
punkt kulminacyjny
wątek główny
charakterystyka pośrednia
świat przedstawiony
fikcja literacka
idea utworu
kompozycja przemyślana
narracja pierwszoosobowa
opis realistyczny
4 5 4