Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:43:40+01:00
A. 1cm - 2500m - 2,5km
b. 1cm - 250m - 0,25 km
c. 1cm - 50km
d. 1cm - 10km

Najbardziej dokładna skala to b, a, d, c
1 5 1
2010-02-02T17:52:11+01:00
A)1:250 000 – skala liczbowa 2500m
b)1cm:250m –skala mianowana 250m
c)1cm:50km - skala mianowana 50000m
d)1:1 000 000 – skala liczbowa 10000m

1.b
2.a
3.d
4.c

A tak pozatym:
Spośród skal ta jest większa (przedstawia mniejszy obszar ale bardzie szczegółowo)która ma mniejszy mianownik.
1 5 1