Odpowiedzi

2010-02-02T17:44:55+01:00
Kiedu cię poraz pierwszy poznałam swierdziłam że jesteś fajny, ponieważ masz bardzo miłe serce. Uważam że nie powinno się wybierać przyjaciela po tym co ma na zewnątrz, tylko po tym co ma w środku. Dziękuję ci za to że istniejesz. Jesteś moim najlepszym przyjacielem.




Jeżeli coś nie tak kontaktuj.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:47:23+01:00
Piszę do Ciebie ponieważ chcę żebyś wiedział/a że jesteś najlepszym przyjacielem/ółka na świecie.
Wiele dla mnie zrobiłeś/aś, wspierałeś/aś gdy ja byłam w ciężkich momentach ale dzięki twojemu wsparciu jest inaczej,
mogę Ci powierzyć różne swoje tajemnice,historię mogę iść się do Ciebie wypłakać.. lub pochwalić się nowym osiągnięciem.
Dziękuję że jesteś.!
9 4 9