Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:52:33+01:00
Liczy sie tak P=6*a2 czyli 6 razy jakis bok zawsze jeden bo szescian ma szesc scian takich samych i go potegujesz czyli np.bok ma 7 to 6*(7do potegi drugiejczyli 49 i 6*49 to nie chce mi sie liczyc a na graniastoslup zalezy prosty czy prawidlowy
2010-02-02T18:17:47+01:00
A) SZIA poniewaz rownolegly czyli lezy na przeciwko
b)szya
skny
nkri
azri
c)równoległe:
ai
sk
Prostopadłe:
ir
az


A JESLI CHODZI O WYTLUMACZENIE TO MUSISZ SAMA ZAKAPOWAC..POPATRZ NA ROZWIAZANIA A NAPEWNO ZROZUMIESZ