Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:49:48+01:00
W dzisiejszych czasach bycie dobrym człowiekiem nie jest łatwe. Trzeba przestrzegać wielu zasad, mieć ułożony system wartości oraz nie myśleć egoistycznie. Należy w odpowiednich momentach umieć opanować złe emocje, a czasami poświęcać swoje marzenia dla innych. Myślę, że bycie dobrym człowiekiem oznacza bycie szczęśliwym człowiekiem, gdyż czasami szczęście innych jest ważniejsze i należy to dostrzegać. Bycie dobrym człowiekiem polega na mówieniu lub czynieniu odpowiednich rzeczy, w odpowiednim czasie, w odpowiednim miejscu i w otoczeniu odpowiednich osób, czego każdy z nas uczy się przez całe życie.
11 3 11
2010-02-02T17:53:10+01:00
Nazywam się .............. Po sobie mogę stwierdzić że nie łatwo być dobrym człowiekiem w dzisiejszych czasach.
Człowiek może być dobrym dla innych, lecz gdy tego nie pragnie nie bedzie to możliwe. W dzisiejszych czasach panuje alkohol,papierosy i narkotyki wystarczy jedna osoba ,która zacheci nas i innych do tego czynnu. Człowiek mysli że jeżeli nie odmówi bedzie nie lubiany,choć tak nie jest. Możemy czynnić dobrze np. robiąc dobre uczynnki,pomagać innym osobom. Ludziee tego nie robią. Kazdy mysli po co to robic jezeli nam to nic nie da.
13 2 13