1.Rozwiąż równania i wpisz odpowiedni znak< albo =, albo > między tymi równaniami:

x = 2,75 : 2,2
y = 3,42 : 0,9

2.Rozwiąż równania i wpisz odpowiedni znak< albo =, albo > między tymi równaniami:

x = 1,98 : 0,11
y = 2,28 : 0,12

Proszę o szybką odpowiedź i z góry dziękuję.
Pozdrawiam:)

3

Odpowiedzi

2010-02-02T17:53:27+01:00

x = 2,75 : 2,2
x= 0,8
y = 3,42 : 0,9
y=3,8

2.Rozwiąż równania i wpisz odpowiedni znak< albo =, albo > między tymi równaniami:

x = 1,98 : 0,11
x= 18
y = 2,28 : 0,12
y= 19
18<19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:55:38+01:00
Zad.1
x = 1,25 < y = 3,8

zad.2
x = 18 < u = 19
2010-02-02T17:55:52+01:00
1. x=2,75:2,2=1,25
y=3,42:0,9=3,8
x<y
2. x=1,98:0,11=18
y=2,28:0,12=19
x<y