Odpowiedzi

2010-02-02T17:49:18+01:00
Jest to Zmierzch , dlatego że mówi on otym, jak możmy poświęcićź się dla miłości
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:54:41+01:00
Największe wrażenia wywarła na mnie książka pt. "Romeo i Julia " . Opowiada ona o miłości dwóch zakochanych w sobie ludzi. Jednak rodzice nie chcą zgodzić się na to - młodzi i tak się temu nie sprzeciwiają - dalej się kochają , pomimo wielu przeszkód . Ta książka wywarła na mnie wrażenie , ponieważ Ci ludzie walczyli o swą miłość , nie liczyli się ze zdaniem innych , ważne , że mieli siebie . To było tarczą w zmaganiu z trudnościami i przeciwnościami losu .

____________________________________

Daj najlepszą , to zwróci ci 25 % punktów , które zainwestowałaś.
2010-02-02T17:57:15+01:00
Książką jaką ja wybrałam/ wybrałem jest ,, Kaktus" ponieważ ukazuje ona życie w prawdziwym świecie. Uczy nas jak kochać innych oraz jak żyć w swoim świecie. Przywiązała moją uwagę dlatego że takiej treści nie znalazłam w żadnej innej książce. Gdybym miła ją ocenić w skali od 1 do 10 wybrała bym dziesięć. Serdecznie ją wszystkim polecam.