Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:05:34+01:00

Evangelista Torricelli - barometr 1643 r.
Blaise Pascal - rachunek prawdopodobieństwa
Robert Newcomen - przemysłowa maszyna parowa 1712 r.
Isaac Newton - prawa grawitacji
Beniamin Franklin - elektryczność, piorunochron 1752
James Harrison - chronometr 1767
bracia Montgolfier - balon na ogrzane powietrze 1783
Paweł Edmund Strzelecki
Maria Składowska c
Sorry Maria Składowska Curie
sorry
  • vXv
  • Początkujący
2010-02-02T18:09:28+01:00
James Watt - parowy silnik tłokowy
Benjamin Franklin - piorunochron
Izaak Newton - sformułował prawo powszechnego ciążenia
Antoine Lavoisier - zbadał skład powietrza i wody
Anders Celsjusz zaproponował przyjęcie nowej skali pomiaru temperatury
2 3 2