Odpowiedzi

2010-02-02T17:51:08+01:00
1)5a +10b -15c = 5(a+ 2b- 3c)
2) 12x +5xy + 8x= x(12 +5y +8)
3)5a +15a +20a= 5a(1+3 +4)
4)8x - 4a -8a + 4= 4(2x- a- 2a)
5)-3a + 6k - 18lkm= 3( -a+2k - 6lkm)
6)5a + 0,7a +10abc= a(5 +0,7 + 10bc)
15 3 15
2010-02-02T17:54:14+01:00
1) 5(a+2b-3c)
2) x(12+5y+8)
3) 5a(1+3+4)
4) 4(2x-a-2a+1)
5)3(-a+2k-6lkm)
6) --------------
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:01:29+01:00
1)5a +10b -15c=5(a+2b-3c)
2) 12x +5xy + 8x=x(12+5y+8)
3)5a +15a +20a=5a(1+3+4)
4)8x - 4a -8a + 4=4(2x-a-2a+1)
5)-3a + 6k - 18lkm=3(-a+2k-6lkm)
6)5a + 0,7a +10abc=a(5+0,7+10bc)
21 4 21