Jaka religia dominuje w poszczególnych krajach Azji?

1. Afganistan –
2. Arabia Saudyjska –
3. Azerbejdżan –
4. Bangladesz –
5. Bhutan –
6. Chiny –
7. Cypr –
8. Filipiny –
9. Gruzja –
10. Indie –
11. Indonezja –
12. Irak –
13. Iran –
14. Izrael –
15. Japonia –
16. Jordania –
17. Kambodża –
18. Kazachstan –
19. Korea Pd. –
20. Korea PN. –
21. Kuwejt –
22. Liban –
23 . Malezja –
24. Mongolia –
25. Nepal –
26. Pakistan –
27. Syria –
28. Tajlandia –
29. Tajwan –
30. Turcja –
31. Wietnam –

Przeważnie po wpisaniu państwa w wikipedię, jest wzmianka o religii. :> Niestety mam tak dużo nauki, że nie mam czasu tego szukać...

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:08:10+01:00
1. Afganistan - islam
2. Arabia Saudyjska - islam
3. Azerbejdżan – islam
4. Bangladesz – islam (86% ludności)
5. Bhutan – buddyzm
6. Chiny – ateizm (48%), religie chińskie (28%), buddyzm (8%),
7. Cypr – prawosławie
8. Filipiny – katolicyzm
9. Gruzja – prawosławie
10. Indie – hinduizm
11. Indonezja –
12. Irak – islam
13. Iran – islam
14. Izrael – judaizm
15. Japonia – buddyzm
16. Jordania – islam
17. Kambodża – buddyzm (82%)
18. Kazachstan – islam (60%), ateizm (29,5%)
19. Korea Pd. – protestantyzm (36%), buddyzm (23%)
20. Korea PN. – ateizm (64%)
21. Kuwejt – islam
22. Liban – islam
23 . Malezja – islam (58%), buddyzm i religie chińskie (21%)
24. Mongolia –
25. Nepal – hinduizm
26. Pakistan – islam
27. Syria – islam
28. Tajlandia – buddyzm (92%)
29. Tajwan – taoizm i konfucjanizm
30. Turcja – islam
31. Wietnam – buddyzm (54%),
8 2 8
2010-02-02T18:14:28+01:00
1. Afganistan – islam
2. Arabia Saudyjska –islam
3. Azerbejdżan – islam
4. Bangladesz –islam
5. Bhutan – buddyzm
6. Chiny –Ateizm - 48,78%
Religie chińskie - 28,5%
Buddyzm - 8,38%
7. Cypr – prawosławni, maronici, muzułmanie,
8. Filipiny – Katolicyzm: 62,3%
Protestantyzm: 21,9%
9. Gruzja – prawosławni
10. Indie – hinduizm
11. Indonezja – muzułmanie
12. Irak – muzułmanie
13. Iran – islam
14. Izrael –judaizm
15. Japonia – buddyzm
16. Jordania –islam
17. Kambodża – buddyzm
18. Kazachstan – islam
19. Korea Pd. – buddyzm
20. Korea PN. – buddyzm
21. Kuwejt –islam
22. Liban – islam
23 . Malezja –islam
24. Mongolia – Buddyzm tybetański
25. Nepal – Hinduizm
26. Pakistan – Islam
27. Syria – Islam
28. Tajlandia –Buddyzm
29. Tajwan – Ateizm - 48,78%
Religie chińskie - 28,5%
Buddyzm - 8,38%
30. Turcja –Islam
31. Wietnam buddyści
7 3 7
2010-02-02T19:06:07+01:00
1). Afganistan – islam
2). Arabia Saudyjska –islam
3). Azerbejdżan – islam
4). Bangladesz –islam
5). Bhutan – buddyzm
6). Chiny –Ateizm - 48,78% | Religie chińskie - 28,5% | Buddyzm - 8,38%
7). Cypr – prawosławni, muzułmanie, maronici,
8). Filipiny – Katolicyzm: 62,3% | Protestantyzm: 21,9%
9). Gruzja – prawosławni
10). Indie – hinduizm
11). Indonezja – muzułmanie
12). Irak – muzułmanie
13). Iran – islam
14). Izrael –judaizm
15). Japonia – buddyzm
16). Jordania –islam
17). Kambodża – buddyzm
18). Kazachstan – islam
19). Korea Pd. – buddyzm
20). Korea PN. – buddyzm
21). Kuwejt –islam
22). Liban – islam
23). Malezja –islam
24). Mongolia – Buddyzm tybetański
25). Nepal – Hinduizm
26). Pakistan – Islam
27). Syria – Islam
28). Tajlandia –Buddyzm
29). Tajwan – Ateizm - 48,78% | Religie chińskie - 28,5% | Buddyzm - 8,38%
30). Turcja –Islam
31). Wietnam buddyści

Myślę że pomogłem (korzystałem z mojej książki)
5 3 5