Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T17:54:34+01:00
Lubię zbierac grzyby, ponieważ sprawia mi to przyjemnośc i przebywam na świeżym powietrzu w lesie.

:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:58:14+01:00
Lubię zbierać i suszyć kwiaty. Ponieważ mogę je potem powiesić w ramkę, i ozdobić swój pokój :)
2010-02-02T18:01:19+01:00
Lubię zbierać kwiatki piękne i pachnące (hehe.. :P)
ponieważ przebywam na świeżym powietrzu i wkoło jest pięknie i wesoło xD