Napisz o swoim typowym weekendzie.

Ja chciałabym zeby ktos mi przetłumaczył mój typowy weekend na ang.(od akapitów)

W piątek wieczorem zazwyczaj zostaje w domu i surfuje po internecie albo ogladam tv.

W sobote po południu czasami spotykam się z przyjaciółmi.
Spacerujemy i rozmawiamy o różnych rzeczach, oni są naprawde zabawni.

W NIedziele zazwyczaj jedziemy z mamą do babci i jemy obiad.Wieczorem muszę zacząc odrabiać lekcje.

Mozecie dodac jakies swoje zdania( tylko w nawiasach dodajcie co one oznaczaja)
z góry dzięki:)

3

Odpowiedzi

2009-10-06T18:09:09+02:00
Http://translate.google.pl/?hl=pl&tab=wT# wierzę ,że potrafisz się tym pobsłużyć :)
2 3 2
2009-10-06T18:14:56+02:00
On Friday evening usually stays at home and surfing the Internet or watching television.

On Saturday afternoon sometimes I meet up with friends. We walk and talk about various things, they are really funny.

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T18:15:31+02:00
On Friday evening I often stand in home. I surf the net or watch TV.

On Saturday afternoon sometimes I walk with my friends and talk. They're really funny.

In Sunday usually I go with my mum to my grandmother and we eat dinner there. In evening I start to do my homework.
1 4 1