Odpowiedzi

2010-02-02T18:01:23+01:00
Siekacze- odrywają części pokarmu, czyli służą do odgryzania kęsów
Kły- rozrywają części pokarmu
Trzonowce i przedtrzonowce- Rozdrabniają, rozcierają i mielą cząstki pokarmu na "papkę"
2010-02-02T18:01:35+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:31:05+01:00
Siekacze - Służą do chwytania i odcinania kawałków pożywienia

Kły - służą do chwytania, przytrzymywania i rozrywania pokarmu

Zęby trzonowe i przedtrzonowe do miażdżenia i rozcierania pokarmu
1 5 1