Odpowiedzi

2010-02-02T18:01:49+01:00
Umożliwiają czepianie się podłoża, oraz ruch do przodu.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:04:17+01:00
To zadanie z gegry..? nie no ale spoko. nie wiedziałam o tym ja mam to na bioli ale spoko.. dobra pomoge ci ale mam nadzieje, że mnie wyróźnisz..
np. Umożliwiają one dżdżownicy czepianie się podłoża i ruch do przodu. Pełnią poza tym funkcję narządów dotyku.
5 3 5