Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:06:42+01:00
Droga ..........!
Chcę Ci opowiedzieć jak zamierzam spedzic tegoroczne ferie.Mam nadzieje że tem pomysl spodoba ci sie.
Planuję z całą klasą wyjechać w góry, tylko na 4 dni. Pozostały czas planuję zostać w domu i zogranizować wiele zajęć.Jednym z nich bedzie kulig z moimi kolegami i kolezankami. Pozniej bedzie wypad na lodowisko gdzie bedziemy jezdzic do utraty tchu.
Zapraszam jesli możesz.
pozdrawiam .............!
6 3 6
2010-02-02T18:06:42+01:00
Hej........ dn...... rok...... miejsc.........
Pisze ten list do ciebie ponieważ chciałabym ci opowiedzieć co bende robiła przez najbliższe ferie zimowe.
A więc mam zamiar te ferie spedzić zdrowo, mam równiez zamiar poodwiedzac wszystkich moich bliskich i oczywiście ciebie.
Ps. Serdecznie cię Pozdrawiam i ślę całusy
.....................
2 4 2