O czym nalezy pamietac przed przyjęciem? co trzeba najpierw , a co pozniej? opracuj plan przygotowań.

- einkaufsliste machen
- mit eltern sprechen
- einladungen schreiben
- einkaufen
- gasteliste machen
- einladungen schicken
- freunde anrefen
- musik besorgen
- spiele vorbereiten
- menu planen
- torte (selber backen?) und kerzen besorgen
- aufraumen
- geschirr und besteck vorbereiten
- gute laune haben
- gescenke auspacken
- tisch decken

2

Odpowiedzi

2010-02-02T18:18:52+01:00
1.Mit Eltern sprechen
2.Gastliste machen
3.Einledungen schreiben
4.Einledungen schicken
5.Freunde anrufen
6.Menu planen
7.Einkaufsliste machen
8.Einkaufen
9.Torte (selber backen? ) und Kerzen besorgen
10. Musick besorgen
11.Spiele vorbereiten
12.Aufraumen
13.Geschirr und Besteck vorbereiten
14.Tisch decken
15.Gute Laune haben
16.Geschenke auspacken
55 4 55
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:24:01+01:00
Einkaufsliste machen - zrobienie listy zakupów ( wcześniej)
- mit eltern sprechen - rozmowa z rodzicami ( wcześniej)
- einladungen schreiben - napisanie zaproszeń ( wcześniej)
- einkaufen - zakupy ( wcześniej)
- gastelista machen - zrobić listę gości ( wcześniej)
- einladungen schicken - wyślij zaproszenia ( wcześniej)
- freunde anrefen - zaprosić kolegów ( wcześniej)
- musik besorgen - uzyskanie muzyki( wcześniej)
- spiele vorbereiten - przygotowanie gier( wcześniej)
- menu planen - ułożenie menu( wcześniej)
- torte (selber backen?) und kerzen besorgen upiec tort( wcześniej)
- aufraumen - posprzątać( wcześniej)
- geschirr und besteck vorbereiten - przygotować naczynia i sztućce( wcześniej)
- gute laune haben - zapewnić/ mieć dobry nastrój ( później)
- gescenke auspacken - rozpakować prezenty (później)
- tisch decken - umyć talerze (później)
46 3 46