Do donieczek z ziemią ogrodową wsadziłam 2 grochy
gdy urosłu kilkanascie cm jeden podlewałam wodą z solą drugi zwykłą wodą
1 opisz wygląd obu rolin
roślina 1 podlewana wodą z solą

roślina2 podlewana woda czystą

proszee o pomoć jak najszybszą bo to na jutro plisss i dzięki:))))))))))))))))))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:28:30+01:00
Roślina podlewana roztworem NaCl więdnie, robi się sucha,hamuje rozwój
roślina podlewana H2O dalej się rozwija, staje się większa
2010-02-02T22:45:01+01:00
Roślina podlewana roztworem NaCl więdnie, robi się sucha,hamuje rozwój
roślina podlewana H2O dalej się rozwija, staje się większa