Odpowiedzi

2010-02-02T18:14:13+01:00
Obw.p=2a+2b=29
a=8
2*8+2b=29
16+2b=29 /-16
2b=13 /:2
b=6,5
V=a*b
V=8*6,5=52
odp.D
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T18:14:44+01:00
L = 29
a= 8
b= x

2*8= 16
29 - 16 = 13
13 /2
b = 6,5'

P = a*b
p = 8 * 6,5
p = 52 cm²
odp: pole tego prostokąta wynosi 52 cm ²

Dasz najlepszą plisska??
2 5 2
2010-02-02T18:15:23+01:00
29=8*2 + 2X
29 = 16 + 2x
2x=13
x = 6,5
pole prostokąta = a*b
= 8*6,5=52
D
1 1 1