Zapisz krócej podaną sumę . zadanie 2 strona 38 ćwiczenia 1 gimnazjum matematyka z plusem
a) 2a + 3b - c - 4a - 3b + 2c =
b)3x - 2y + 3,5x - y + 2 + 0,5y =
c) xy + 3x - y + 1 - 2xy - 2x + y + 1 =
d) x x 2 + 2xy - 3y x 2 - 2x x 2 - y x 2 - x x 2 + 2xy =
e) 0,6t x 2 + 0,3k x 2 t + 0,3tk x 2 - k x 2t + 0,5 t x 2 - 0,6tk x 2 =
f) u x 2 v x 2 + 0,25uv - 0,14 u x 2 v x 2 - uv - 0,5uf + u x 2 + u x 2 v x 2 =

2

Odpowiedzi

2010-02-02T18:17:51+01:00
A)-2a+c
b)6,5x-2,5y+2
c)-xy+x+2
d)-2xx2+4xy-4yx2
e)1,4tk2+-0,7kx2t-0,3tkx2
f)1,86ux2vx2-0,75uv-0,5uf
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:20:07+01:00
A) 2a + 3b - c - 4a - 3b + 2c = -2a+c
b)3x - 2y + 3,5x - y + 2 + 0,5y = 6,5x-2,5y+2
c) xy + 3x - y + 1 - 2xy - 2x + y + 1 = -xy+x+2
d) x x 2 + 2xy - 3y x 2 - 2x x 2 - y x 2 - x x 2 + 2xy = 4xy
e) 0,6t x 2 + 0,3k x 2 t + 0,3tk x 2 - k x 2t + 0,5 t x 2 - 0,6tk x 2 = 2,2tx
1 5 1