Odpowiedzi

2010-02-02T18:20:27+01:00
1 -zgryzota
-zmartwienie
-ponurość
-przygnębienie
-zdołowanie
2 smutny
przygnębiony
w melancholi
3 radość
wesele
zadowolenie

proszĘ ;*
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:22:47+01:00
1. smuteczek , zasmucenie , przygnębienie , zgnębienie , depresja , rezygnacja , apatia , zniechęcenie , załamanie , (czarna) melancholia , melancholijność , gorycz , rozgoryczenie , zgorzkniałość , rozżalenie , żal , żałość , żałosność , osowiałość , splin , chandra , weltszmerc , smętek , tęsknota , tęsknica , frasunek , boleść duszy , dołek psychiczny

2. smuteczek, smutny, zasmucony,

3. radość, euforia, szczęście
9 3 9