Odpowiedzi

2010-02-02T18:16:16+01:00
Torf wykorzystywany był i jest do rozmaitych celów. Służył jako opał zastępując węgiel lub drewno. Wykorzystywany jest w ogrodnictwie, rolnictwie, a nawet budownictwie jako materiał izolacyjny.

Myślę że pomogłam ;)
4 5 4
2010-02-02T18:16:28+01:00
Torf wykorzystywany był i jest do rozmaitych celów. Służył jako opał zastępując węgiel lub drewno. Wykorzystywany jest w ogrodnictwie, rolnictwie, a nawet budownictwie jako materiał izolacyjny

wykorzystywany jest do użyźniania gleb

4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:17:25+01:00
Torf znajduje zastosowanie w medycynie (kąpiele borowinowe, preparaty torfowe, np. S. Tołpy), w rolnictwie i ogrodnictwie (produkcja nawozów torfowych i ziemi ogrodniczej oraz produkcja doniczek). Służy również jako opał w postaci torfu opałowego lub półkoksu torfowego.
4 5 4