Od razu mowie ,ze kategoria powinna byc plastyka,no wiec to jest jakby taka krzyzowka:
co to jest?
1.Ilustracje w recznie pisanych ksiegach.
2.otaczala mury miasta.
3.Strzeliste ozdoby.
4.pokrywanie zezb farbami.
5.Farby jakimi poslugiwano sie w malarstwie gotycki.


3

Odpowiedzi

2010-02-02T18:34:24+01:00
1.Iluminacje (chyba).
2.Fosa.
3.Kolumna,rozeta, łuki przyporowe , wimperga,pinakle.
4.Polichromowanie.
5.Farby temperowe .
2010-02-02T18:36:16+01:00
1iluminacja
2 nie wiem
3pinalke
4niewiem
5 tempera
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T18:36:51+01:00
1.Iluminacje
2. Fosa
3.Pinakle
4.Polichromowanie
5. Temperowe