Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:18:03+01:00
Jaki? jaka? jakie? czyj? czyja? czyje? który? która? które? ile?
2010-02-02T18:20:31+01:00
Zdanie podrzędnie złożone przydawkowe (jaki?, jaka, ? jakie ?, czyj?, czyja?, czyje?, który?, która?, które ?, ile ?, czego ?, z czego?)

np. Usta, które kłamią, zabijają duszę. (Usta, jakie? które kłamią, zabijają duszę.)

Pozdrawiam Jolaaa
2010-02-02T18:47:45+01:00
Przydawka odpowiada na pytanie jaki jaka jakie ktory czyj czyja czyje