Odpowiedzi

2010-02-02T18:23:20+01:00
Na polu 5% zajmowały chwasty, 20% marchewki, a 32% buraki.
Ile procent pola było wolne?

100%-5%-20%-32%=43%

Odp:Na polu było 43% pola wolne.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:34:11+01:00
W szkole przeprowadzono ankietę. Według ankiety 50% uczniów gra w koszykówkę, 10% uczniów gra w hokeja, 17% gra w siatkówkę a 20% w piłkę nożną. Ile procent uczniów gra w tenisa?

koszykówka-50%
hokej-10%
siatkówka-17%
piłka nożna-20%