Odpowiedzi

2010-02-02T18:20:19+01:00
Ponieważ ciało jest naszą świątynią, i powinniśmy go szanować
1 2 1
2010-02-02T18:22:52+01:00
W ciele człowieka znajduje się wszystko co potrzebne jest do prawidłowego funkcjonowania. Ciało tworzą różne narządy takie jak: konzyny czy narzady zmysłu. Kościół naromiast jest miejscem, skupiskiem wszystkich chrześcijan. To oni razem wzięci tworza jedną całość, jedno ciało. tak jak narządy człowieka.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:23:14+01:00
Często Kościół jest porównywany do ciała. Pan Bóg jest jego głową a my ludzie jesteśmy poszczególnymi członkami, narządami. Każdy z nas jest odpowiedzialny za poszczególne czynności. Gdy w organizmie człowieka coś zawiedzie organizm sam się broni. Tak też jest z ''organizmem'' Kościoła.


Mam nadzieję, że pomogłam:)