Od podanych okoliczników utwórz iniesłowy :
Lis............... (farbować)
Sprawa.................(palić)
Gwiazda..................(wschodzić)
Serce....................(złamać)
Łby........................(zakuć)
wyjaśnij znaczenie związków frazologiczne

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T18:40:15+02:00
Farbowany lis - podstawiona osoba, oszust
Wschodząca gwiazda - osoba robiąca karierę
Paląca sprawa - niebezpieczna i kłopotliwa sprawa
Złamane serce - zasmucona osoba z względów miłosnych
Zakute łby - głupki wandale i inne takie.. :)
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2009-10-06T21:13:08+02:00
1) farbowany
2) paląca
3) wschodząca
4) złamane
5) zatute