Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:26:24+01:00
Hydrobiologia «dział biologii zajmujący się organizmami żyjącymi w wodzie

hydrologia «nauka o wodach występujących w przyrodzie

hydrometr «manometr wodny podający wartość ciśnienia w metrach słupa wody»

hydroplan «samolot wyposażony w urządzenie do osiadania na wodzie i startowania z niej»

hydrotechnika «dział nauki i techniki zajmujący się metodami i środkami wykorzystywania zasobów wodnych do celów gospodarczych, odzyskiwania terenów zalanych przez wodę oraz zabezpieczania dóbr materialnych przed wodą jako żywiołem

hydroterapia lecznicze wykorzystywanie fizycznych właściwości zwykłej wody o różnej temperaturze»

23 4 23
2010-02-02T18:29:19+01:00
Hydrobiologia-dział biologii, nauka o organizmach żyjących w wodzie i zasiedlanych przez nie środowiskach.
hydrologia-nauka o wodach występujących w przyrodzie, zajmująca się procesami zachodzącymi w hydrosferze.
hydrometr-manometr wodny
hydroterapia-leczenie wodą (kąpiele, natryski, nacierania); wodolecznictwo; hydropatia.
13 4 13