Odpowiedzi

2010-02-03T10:23:06+01:00
Przebieg wydarzeń
1.Wybuch wojny trojańskiej.
2.Zakończenie wojny i wyruszenie w drogę powrotną do Itaki
3.W krainie Lotofagów.
4.Spotkanie z groźnym cyklopem Polifemem.
5.Klątwa Polifena-syna Posejdona.
6.Pobyt na wyspie u króla wiatrów Eola.
7.Walka z dzikimi olbrzymami Lajstrygami.
8.Roczny pobyt u czarodziejki Kirke.
9.Spotkanie z wróżbitą Tejreżjaszem w mrocznej krainie Kimerejczyków.
10.Wyspa syren.
11.Między potworami Scyllą a Charybdą.
12.Gniew boga słońca.
13.W miłosnej niewoli u nimfy Kalipso.
14.Pomoc króla Alkonoosa* (tak się pisze przez 2 o)
15.Powrót do Itaki.
16.Walka o rękę Penelopy.
17.Szczęśliwe i stare życie Odyseusza.

14 4 14
Wielkie dzięki za to do stałam 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T13:59:54+01:00
Miałam to w sql ostatnio więc mogę Ci pomuc :)

Plan wydarzeń w historii:
*Początek wojny
*Zakończenie wojny
*Lotofagowie
*Spotkanie z jedno okim Polifemem
*Klątwa
*Pobyt na wyspie u Eola
*Walka z olbrzymami
*Pobyt u Kirke
*Spotkanie u Kimerejczyków
*Wyspa syren
* Potwory Scylla i jakaś druga
*Gniew boga słońca
*W miłosnej niewoli u pięknej nimfy
*Pomoc króla Alkonosa
*Powrót do Itaki.
*Walka o rękę dziwczyny Penelopy
______________________________________________
Przynajmniej tak mam w zeszycie....
Myślę że pomogłam i liczę na naj:** :)
14 3 14
drugi potwór to harybda
chyba
dawno czytalem
harybda to drugi potwór xd