Odpowiedzi

2010-02-02T18:27:02+01:00
Moja stara gada, że zwiędnie, zniszczy się :D
a jak spytałam czy na pewno.. To gada, że nie jest pewna, ale raczej xD :D Pozdro :D
1 1 1
2010-02-02T18:28:24+01:00
Szybko zwiędnie a ile czasu będzie to trwało to zależy od roztworu. Jeśli będziemy ją podlewać 5% roztworem to będzie stać trochę dłużej niż jeśli podlejemy ją 10%.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:29:09+01:00
Nasiona nie wykiełkują i bedzie opadnięta
1 5 1