Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:27:59+01:00
CBŚ - Centralne Biuro Śledcze

Podstawowym zadaniem Biura jest rozpoznawanie i skuteczne zwalczanie przestępczości zorganizowanej.


CBA - Centalne Biuro Antykorupcyjne

Urząd do spraw zwalczania korupcji w życiu publicznym i gospodarczym.
5 4 5
2010-02-02T18:29:13+01:00
CBŚ-centralne biuro śledcze-zajmuje się zwalczaniem przestępczosci zorganizowanej

CBA-centralne biuro antykorupcyjne-zwalcza korupcje w życiu publicznym i kospodarczym.

CZEKAM NA NAJJJ :p
2 5 2
2010-02-02T18:31:08+01:00
Centralne Biuro Śledcze-jest taką samą jednostką Policji, jak każdy Komisariat czy Komenda Rejonowa czy Miejska.
Może ta jednostka jest trochę bardziej medialna, i zajmuje się większymi sprawami.
CBŚ bardzo często zajmuje się starymi sprawami - sprzed kilku, kilkunastu lat

Centralne Biuro Antykorupcyjne to służba specjalna do spraw zwalczania korupcji w życiu publicznym, w instytucjach państwowych i samorządowych, a także do zwalczania działalności godzącej w interesy ekonomiczne państwa.
;)
2 4 2