Odpowiedzi

2010-02-02T18:31:09+01:00
Nie ma tak dużo fabryk, przedsiębiorstw i jest wiele pól uprawnych co skutkuje tym iż na 1 km kwadratowy przypada mniej ludzi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:31:30+01:00
Po pierwsze jest tam zbyt mało zakładów pracy.
Po drugie jest to teren bardziej rekreacyjno-wypoczynkowy czyli na lato.
Po trzecie im bliżej morza ty większe opady i silne stałe wiatry co jest korzystne do upraw.