Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:26:39+01:00
Zapachy rozchodzą się po pomieszczeniu przez to, że cząsteczki zapachu zderzając się z cząsteczkami powietrza, wnikają pomiędzy nie i przemieszczają się we wszystkich kierunkach. Nazywa się to dyfuzją.
2010-02-02T18:27:20+01:00
Zapachy rozchodzą się dzięki wiatrom
1 1 1
2010-02-02T18:27:48+01:00
Witam
Zapachy rozchodzą się dzięki samorzutnemu i nieodwracalnemu
termodynamicznie procesowi dyfuzji
pozdrawiam
czarnadziura