1.Cena pewnego towaru przed obniżką wynosiła x zł, a po obniżce y zł. O ile procent obniżono cenę.

2.Zapisz w postaci wyrażenia algebraicznego:
a) liczbę naturalną parzystą,
b) liczbę naturalną nieparzystą,
c) liczbę naturalną podzielną przez 3,
d)trzy kolejne liczby naturalne podzielne przez4.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:33:57+01:00
1. Cenę obniżono o x-y.
2. a) 2n
b) 2n+1
c) n+3
d) n+4, n+8, n+12
1 1 1
2010-02-02T18:46:12+01:00
1. o x-y

2.
a) 2n
b) 2n+1
c) 3n
d) 4n; 4n+4; 4n+8
1 1 1