Odpowiedzi

2010-02-02T18:36:53+01:00
{-3}*0,2=-0.6
6*{⅓}=2
{-1,3}*{-2}=2.6
{-9}*{½}=-4.5
{-²₇} * ⁷₁₂=????
{-12}:6=-2
{-4}:{-8}=0.5
3.2:{-2}=-1.6
{-¾}:¼=-3
{-0.1}²=0.01
{-2}³=-8
{-½}⁴=1/16
2 2 2
2010-02-02T18:39:30+01:00
A) -0,6
B) 2
C) 2,6
D) -4,5
E) Yyy nie wiem... :/ -2/7 * 7/12? Jeśli tak to bedzie -1/6
F) -2
G) 1/2
H) -1 i 6/10
I) -3
J) 0,01
K) -8
L) 1/16


Wiem że nie wszystko ...
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:40:47+01:00
{-3}*0,2= - 0,6
6*{⅓}=2
{-1,3}*{-2}=2,6
{-9}*{½}= - 4½
{-²₇} * ⁷₁₂=-¹/⁶
{-12}:6=-2
{-4}:{-8}=0,5
3.2:{-2}=-1,6
{-¾}:¼=-3
{-0.1}²=0,01
{-2}³=-8
{-½}⁴=0,0625

2 5 2