Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:46:13+01:00
227
1 mol-6,02*10^23 at
0,25mola-x
x=1,505*10^23at
228
milimol = 0,001mola
6,02*10^23*0,001=6,02*10^20
1 mmol- 6,02*10^20cz
0,1mmol-x
x=6,02*10^19
229
1 mol-6,02*10^23
x- 30,1*10^23
x=5
230
w 1 molu amoniaku NH3 sa 3 mole H
5*3=15 moli
15*6,02*10^23=9,03*10^24
231
w 1 molu H2S sa 2 mole H
w 3 wiec beda 6
6*6,02*10^23=3,612*10^24
232
1 kmol=1000mol
w 1 molu H2SO4 mamy 4 mole O
w 2 8 moli
a w 2 000 czyli w 2 kmolach bedzie ich 8000
czyli 8000-6,02*10^23=4,816*10^27
234
w 1 molu Al2S3 mamy 2 mole Al i 3 S
wiec z 0,6 bedize ich
Al: 1m-2
0,6-x
x= 1,2
S 3*0,6=1,8
240
w 7 molach H2O jest 7 moli O
w 4 molach H2O2 mamy 8 moli O wiec wiecej O ammy w 4 molach nadtlenku wodoru
wic odp na pytanie z zbioru brzmi NIE
2 5 2
2010-02-02T19:02:35+01:00
2.27
1 mol = 6,02 * 10 (do)23 atomów to w 025 mola jest 1,5 * 10(do)23

2.28
1 milimol to 6,02 * 10 (do)21 a 0,1milimola to 6,02 * 10(do)20

2.29
1 mol to 6,02 * 10 (do)23 czyli 30,1*10(do)23 stanowi 30,1 przez 6,02 = 5 moli

2.30
1 mol amoniaku NH3 zawiera 3 mole atmów wodoru czyli 5 moli zawiera 15 moli atomów wodoru a to = 15 * 6,02* 10 (do)23 = 9,03 * 10 (d0) 24

2.31
1 mol H2S zawiera 2 mole atomów wodoru. To 3 mole H2S zawira 6 moli atomów wodoru. 6*6,02 * 10 (do)23 +3,612* 10 (do)24
2.32
kilo to przedrostek oznaczajacy 1000. Skoro 2 mole H2SO4 zawierają 8 moli atomów tlenu, to 2 kilomole zawieraja 8000 moli at. tlenu = 8*10(do)3 * 6,02 * 10(do)23 = 4,816*10(do) 27

2.34
1mol zawiera 2 mole AL i 3 mole S czyli 0,6 mola to 0,6 * 2 = 1,2 molaAL i 0,6 * 3 = 1,8molaS

2.40
w 7 molach H2O jest 7 moli atomów tlenu a w 4 molach H2O2 jest 8 moli tlenu. Czyli w 4 molach nadtlenku jest wiecej moli tlenu